Monday 2 February 2015

Copenhagen Fashion Week FW15


København Fashion Week var som vanlig konge. I år rakk jeg kun å være der tre dager, men jeg fikk heldigvis med meg favorittene Designers Remix av Charlotte Eskildsen, og ikke minst By Malene Birger. Resten av dagene ble brukt til å nyte Nordens Paris med venner og kolleger. Les for øvrig Københavnguiden jeg laget på turen her, og selv om dette var AW15 anbefaler jeg å lese guiden jeg lagde til vårens dametrender her.
 
Copenhagen Fashion Week was a blast, as always.
This year I only had time to stay for three days, but I still managed to see my favourites Designers Remix by Charlotte Eskilsen and By Malene Birger. The rest of the time was spent enjoying Scandinavia's Paris with good friends and colleagues. To get the best tips from Copenhagen, read my travel guide here. And although this FW was AW15 I strongly recommend reading my complete trend guide for womenswear SS15 here.
 

 
chpwh1
Mood shots from Designers Remix and By Malene Birger
 
CPHFW
From left: Waiting for Designers Remix with Line, Designer's Nest, Designers Remix, By Malene Birger, Designer's Nest
 
anderson
My room at the Anderson Boutique Hotel
 
royal
Catching up with friends at Grill Royal / Madklubben / Kongens Nytorv (Recommended!)
 

No comments:

Post a Comment